Welcome to my web
تمام افکار خود را روی کاری که دارید انجام می دهید متمرکز کنید . پرتوهای خورشید تا متمرکز نشوند ، نمی سوزانند “ . الگساندر گراهام بل” - * - بزرگترین عیب برای دنیا همین بس که بی‌وفاست.حضرت علی علیه‌السلام
سلام بازدید کننده عزیز **** امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ علمی آموزشی سپری کنید **** جهت بهتر شدن وبلاگ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در قمست ارتباط با مدیر وبلاگ ثبت نمایید **** لطفاً در قسمت نظر سنجی وبلاگ ، ما را در جهت بهتر شدن وبلاگ یاری نمایید **** با تشکر **** برای همه شما دوستان عزیز از خداوند منان آرزوی سلامتی و تندرستی را دارم
وبلاگicon
علمی و آمو زشی

علمی و آمو زشی


 

اگرچه مايکروسافت از ويندوز 2000 به بعد زبان فارسي را به مجموعه زبان هاي تحت پشتيباني خود افزود. اما مشکلي که هنوز وجود دارد عدم تطابق صفحه کليد استاندارد فارسي با کليد هاي تعريف شده توسط مايکروسافت است، به عنوان مثال جاي حروف پ، ژ، در صفحه کليد استاندارد فارسي با آنچه در ويندوز است، فرق ميکند.. TrayLayout نام برنامه کوچکي است که در هنگام اجرا در حافظه موقت مقيم ميشود و علاوه بر نمايش تاريخ هجري شمسي جاي حروف صفحه کليد را اصلاح ميکند. علاوه بر تصحيح جاي حروف اين نرم افزار به شما اين امکان را ميدهد تا جاي تک تک حروف روي صفحه کليد را مطابق ميل و سليقه خود تغيير دهيد!  (منبع: www.tebyan.net)علاوه بر تصحيح جاي حروف اين نرم افزار به شما اين امکان را ميدهد تا جاي تک تک حروف روي صفحه کليد را مطابق ميل و سليقه خود تغيير دهيد!  مثلاً شما می‌توانید کلیدهایی را به تایپ علائمی مثل الف مقصوره، ی نقطه دار، تنوین‌ها، ساکن و سایر اعراب و نشانه‌ها اختصاص دهید.

پس از نصب این نرم‌افزار شکل یک کیبورد در سینی کامپیوترتان ظاهر خواهد شد که با دوبار کلیک بر روی آن، پنجره زیر ظاهر می‌شود که با کلیک بر روی هر دکمه، می‌توانید حرف اختصاص شده به آن را تغییر دهید.

منظور از عبارت کلید مبدله در بالای این پنجره، کلید shift است که با تیک زدن آن پنجره به شکل زیر درمی‌آید و جای حروفی که با نگهداشتن کلید shift ظاهر می‌شوند را نشان می‌دهد که این کلیدها را نیز می‌توانید تغییر دهید.

برای تایپ اصولی متن‌ها قویاً این نرم‌افزار توصیه می‌گردد.

 

نکته: به محض نصب این نرم‌افزار، صفحه کلید شما فارسی خواهد شد، با این حال فراموش نکنید که بعد از نصب، کلیدها را مطابق خواسته خود تغییر دهید.

 

حجم فایل: 595 کیلوبایت

 

     
traylayout_1979.rar

برای دریافت فایل روی لینک زیر کلیک کنید...

 
download  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Ali Asghar yahari ׀ تاریخ: یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , yahari.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com